Sunday 29 August 2010

sedihnyer rase aty..... T_T

knape????
knape lak aku yg dipersalahkn?? aku bukan nye meggatalkn ngn jantan lain... slah ke aku komen status org len??? dh name pon social networking... so, i'm freely to comment on others status... aku x pnah pon nk marah dye duk komen2 ngn gurl len bb aku yakin ngn dye... knape dye xpnah yakin ngn aku??? aku ni trok sgt ke smpai dye xnk caya kt aku??
DIA KATE DIA CEMBURU!!...
ye, aku thu ko cemburu tp jgn lah smpai bende2 kcik ni ko nk marah aku... sedih la aku bila ko wat aku cmni... aku dh sdaya upaya jaga hbgan kite ni... xpnah tdetik pon nk cari laen...
skali lagi aku mintak supaya ko pcyakan aku...cume ko yg aku syg...aku xkn khianati cinta kita...

No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.