Wednesday 6 October 2010

~~!!!rInDu yg mELanNDa aTy niE!!!!~~

sungguh ku x mampu menahan rindu...ah..ah...
pabila diriku jauh darimu...ahh...ahh..ahh... membaluti dalam kalbu berjuta rindu, fikiran jadi x tentu kerana kamoo..... siang malam terbayang2 fikiran melayang2, khayalkn dirimu sorg....ohhh sayang.... ( dgar lagu ni , tringat lak kt dye)....

kini dye dh jauh beribu batu meninggalkn aku..... tujuannya hanya 1, npergi mencari rezki ssuap nasi dan ingin cepat melamarku...... disebabkn itulah aku xpnah maragui dye pabila dye berada jauh dari aku kerana aku yakin dye bukan lah lelaki yg mudah jatuh cinta ngn pompuan len.... bialh pe org len nk pk, otak dorg hak dorg la nk pk pe2 pon....pe yg penting AKU KENAL SAYANG AKU.... hehehe...... cm kenal je ayat ni kn..... tp ikhlas, mmg aku pcayakn dye and i know him well then others......


untuk abg yg jauh beribu batu, sayang sentiase doakn abg d sana.... smoga abg sihat slalu, dijauhkn sgala musibah, smoga rezki abg cepat bertambah..... jgn lupakn sayang kat cni yea.....


I LOVE YOU SO MUCH

No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.