Saturday 8 January 2011

yeay!!! berakhir sudaa~~~~



arini last paper exam utk sem nie....
tinggal 1 sem jek lagi.....insyaALLAH....hopefully la xde masalah atau berita penambahan CREDIT HOUR lagi seperti yg dilakukan pd stiap semester..... aku dh b0san dh dengar... de jek perubahan yg dilakukan oleh pihak KELEMUK....pehhh! bestkn nama kolej aku.... ahahhahaa.... actually bkn nama sebenar.... mati ar aku law mention betol kt public....siap2 leyh kene saman haku nnti... hehehe... besnyer bila dgr tggal 1 sem jek lagi tempoh blaja aku....pastu aku akan masuk ke alam pekerjaan.....

ok2, 2 lambat agi nk pkir.... now i'm at jusco bukit tinggi klang wit my Mr. K...


having a BLIND date... ngeh3~~
mane nye x blind... dye ngah kje aku duk sorg2 mengadap laptop nie...
kalu nk date pn kne tggu dye bis kje dlu....
xpela, demi cinta ku padamu aku rela menanti mu sampai terlelap....
kuang3~~~
huh! GEWDIKSSS!!
pas abis keje nk g tengok wayang lak.... cite Damping Malam....
x taw ar bes ke x... de yg kate bes, de yg kate x....
layan je la...huhuuhu
dh lame plan ingatkn jumpa kali nie nk tengok Khurafat tp x kua agy rupanye...
13hb baru kua....cte tu mmang bes giler ar.... dh tgok thriller dye pn bes...
tengok ar mggu depan law de rezki kua agy nk tengok cte tue ar...
rase cm rugi plak law xdapek tengok...
dr tahun lepas agy nk tengok thriller cite tue.... 
SABAR ADA~ SABAR~
de rezki punye tue... law xde pon wt2 ade la..... ehheehe...

eh, nasi goreng ayam??? sape order?? tibe2 jek smpai nie????
hahahha... rezki sampai lagi....
arini asyik makan jek kejenye.... kalau sbulan duk ngn laki aku ni gemuk triple3 lagi ar jawabnye.... 
kuang3~~~

k la, nanti kite sambung agy k~~


......Daaaa.......


No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.