Saturday 23 June 2012

sape yg minat mancing to mai la lawat kedai ayah kami =)



mase pembukaan aritu tak sempat nk update belog nie.. bz sesangat... pas x lama tu aku lak start keje baru dlm bidang logistic... langsung x penah terlintas dlm pikiran nk keje dlm bidang nie.. sebab slalunye logistic ni dimonopoli dgn insan yg bergelar lelaki... alhamdulillah la rezeki aku dpt kt sane... pastu lg x jangka dpt posting as Sales & Marketing Exec. dh le anti "Sales" nie.. atoyai!! kene balik batang idung... tue la org kate, jgn benci sgt sesuatu bnde tu... nty akan dtg balik kt kite... hahaha... disebabkan gaji lebat n aku pn xde experience, aku sauk jela pe yg de depan mata... kate org rezeki jgn ditolak... hihihihihi... ;P

ok la, berbalik pade crite ttg pembukaan kedai abah aku nie yg dh beroperasi sekiitar 2 bulan.. dibuka pade 28 april 2012.. abah buka kedai jual PERALATAN MEMANCING memandangkn xde lg org yg bukak kedai tue kt area umah aku nie ,so abah akupon decide utk bukak 1.. alhamdulilah dlm mase 2 bulan nie agak masyuk ar gak smpai every weekend kene kua g mik barang utk restock.... =). tambah dgn kawan2 abah yg support abah... dorg pn senang aty la dh xyah kua jauh2 utk cari barang2 mancing nie... baru aku tahu kaki2 mancing nie sanggup berabis smpai beribu2 semata2 utk activity nie... so, xde alasan la kalau bini korang abes2 beribu2 gak utk beli barang kemas... at least pompuan abes beribu2 nmpak hasil, utk long-term.. hehehe... (xpasal2 dpt idea nk hentam laki lak)... ahahahhahah..

ok la, dh malas nk taip lagi, so pada kaki2 pancing kt lua sane tu mai la ke kedai abah kami... harga kitorg
 pon memang tip top la... best ever price yg korang leh dapat kt cni yg korang xle dapat kt kedai2 lain... tak percaya dtg dulu... 



mai lah kunjungi kami di SAUJANA UTAMA, Sg Buloh

pelbagai jenis machine

pelbagai jenis mata kail

rod / joran

"hantu stick" nama gempak , kualiti dia pon sgt gempak

pelbagai jenis umpan de dijual

koleksi peribadi tokeh

Power Pro

Rapala

box

tali perambut

Umpun-umpun :- S , M , L & XL





No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.