Saturday 6 October 2012

hatiku sungguh riang tak terkira, menanti tibanya............................ =)

YA ALLAHU YA RABBI.......

Sesungguhnya ENGKAULAH YG MAHA BERKUASA... Permudahkan lah segala urusanku...

Aritu aku rase down sangat bila tiada jawapan kepada persoalan ku... tp kini aku mampu menarik nafas lega kerana semuanya telah selesai... ALHAMDULILLAH kerna KAU merestui segala permintaan hambaMU ini...


Dan ade lagi perkara yang paling buat aku happy.. Mama dh mula planning bagaimana nk mulakan segala urusan yg aku rase tak mampu aku galas sendirian... mama memang hebat! segala yang dia aturkan SAMA dengan keinginan aku... TAK SANGKA! mama sangat memahami... sayang mama ketat2!! hehehehe.. =)


Setiap yang berlaku penuh dengan HIKMAHNYA... Kelewatan dari yang dijangkakan terpaksa dilewatkan di atas sebab2 yang tak dapat dielakkan.. Kata mama biarlh kite uruskan satu persatu agar semuanya berjalan dgn lancarnya... sungguh tak ku sangka itu yang keluar dr bibir mama! lebiu lah mama! pheewittt!.. (^.-).. Kakak tak kisah... lagi lewat lagi bagus.... hahahaha (itu yg sebenanye aku nk katakan) =p ..
atleast sempat la kami nak aturkan semuanya dengan baik ~~ 


INSYAALAH..................................







No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.