Friday 29 March 2013

saya telah diikat!! tolong!!!


dia kejam! kejam kerana telah mengikat saya!! 
wahh!! berdrama plak kau kn Jemah!! Jangan terpedaya dengan cerita bohong ni! Dusta belaka... hehehehe..
Actually, memang betol aku kene ikat.. tapi bukan di tangan.. Sebenarnya HATI aku yg telah diikat.. Diikat oleh insan yang telah berjaya MERAGUT hati aku 4 tahun yg lalu.. Tanggal 23.03.2013 yg lepas, keluarga dia telah hantar rombongan merisik sekaligus kami ditunangkan dalam majlis tersebut.. ALhamdulillah, kedua2 belah pihak telah bersetuju mengikat kami selama SETAHUN.. Andai diizinkan, kami akan melakukannya awal bulan DISEMBER tahun nie jugak.. Kalau tak, means next year la bulan MARCH 2014.. Terpulang pada persediaan kami bagaimana.. Kalau dh ready nanti, tunggu jelah kad kawin dari kami... ;)
Doakan lah kami ye  ^.^

muka ku telah diconteng dgn water color.. ehehe =p
saya selepas diconteng ^.^
handsflower.. DIY ok! =)
Acara dimulakan dengan kenduri tahlil dan doa selamat.. Mama buat kenduri masuk umah baru skali..

pihak lelaki dah sampai.. tyme nie jantung dah rasa bagai ditarik2!! =(

tesenyum riang kakaknya mengenangkan adiknya dh nak bertunang... ^.^

perbincangan telah bermula.. mase nie aku dlm bilik menanti dgn penuh debaran.. tapi belum sempat aku tarik nafas, mak aku dh dtg panggil suruh aku keluar.. 
1st kakak dia sarungkan cincin.. maybe sebab neves kakak dia tersalah sarung cincin kat tgn aku...  Suppose sarung cincin risik dulu tapi dia g sarung cincin tunang terus.. hehehe...
ha, yang nie adik dia... adik dia sarungkan cincin risik pulak... adik dia siap boleh bisik pulak kat aku "saya nervous sbnarnye nie" tu yg otometik aku tergelak tue... aku pon ckap la "saye pon same"..  =p



alhamdulillah, selesai gak sesi 'nervous' beramai2 tadi.. ehehe.. sesi bergambar pulak... posing jap ngn adik n akak n anak buah dia.. =)

nie la BFF aku yang paling awal sekali sampai.. Naseb baik la ada dia.. ilang skejap nebes aku nie haa... hahahaha...



Dia lah adik ku, musuh ketat ku, bantal ku, payungku, selimut ku, segala2nya lah untuk aku...



Actually dia berangan nak jadik YUNA.. tengok la tu, x renggang dgn cameranya tue... kehulur kehilir dgn camera pinjam nye tue...  TUNGGU YE... nanti kakak mu ini akan belikan mu camera baru... xyah nak pinjam2 lagi dah...



nie la antara office mate aku yang hadir mase e-day aku aritu... thanks u ols for coming.. tapi bos & madam je x dapat dtg sebab dorg pon ade wedding invitation kat S'pore.. but, big day nanti korang kene dtg lagi ye.. =)



sedapnya mereka menjamu selera..



nie lah mak handam aku wit hubby dia... dorg nie pon baru 3 minggu melangsungkan perkahwinan.. baru balik honeymoon lagi.. cian laki dia, demam2 pon sudi lagi temankan wife dia trun kl utk conteng muka aku... thanks to both of you dear..



Nie lah antara org kuat yg telah menjayakan majlis tunang ku ini.. tengs to mama yg tak terhingga kerana x cukop rehat selama sebulan sebelom kenduri bagi memastikan segalanya berlangsung dengan sempurna.. YOU ARE THE BEST MOTHER IN DA WORLD!!



hantaran dari INCIK TUNANG untukku.. 7 dulang berbalas 9 dari pihak kami..


                                                          hanataran dariku utk INCIK TUNANG..

                                      amboi paklang, berangan utk kali kedua ke??? ehehehehe =p

                                                 Maksu pon nak jugak ker???? ngheeeeee =D

                                               melampau tol dorang nie... tringin gak letew! ;D

Ptg tue ade acara potong kek pulak utk b'day boy... Actually I choose diz date (23rd March) sempena b'day incik tunang.. Nie lah 'hadiah' terbesar yg kuberikan selama perkenalan kitorg..



Hope he will be my BEST soul-mate in future till JANNAH... Nobody else could replace him in my life... Even he is not a doctor, not a lawyer, not an engineer, BUT he's just an ordinary guy dat only can keep his promise to make me happy till the end of time.. In marriage HONEST and HAPPINESS is the best cure to keep your relationship strong forever.. 



Itu saje lah yang dapat ku sajikan.. pasnie bizi dgn persiapan utk BIGDAY pulak... adeh... Doakan yang terbaek utk kami berdua ye.. Amin ~~





No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.