Monday 25 July 2011

hate diz feeling :'(

"berat aku mencuba utk yakini jiwa tanpa ada kuasanya,
mungkin aku yg kau suka mungkin aku yg kau cinta jelaskan segalanya,
mungkin lebih yg kau tahu tamatkan lah permainan pimpin la kepastian ku tunaikan satu jawapan,
jawab la kali ini ciptalah keiklasan dan bentang semua di sini tunaikan satu jawapan...
bermula gelisah yg wujudnye di jiwa ku yg menerkam, 
bermula getarnya di lapangan hati ini yg menunggu...
mgkinkah kli ini mgkin kau kumiliki dan bentang semua di sini tunaikan satu jawapan..."


kenapa aku harus lalui semua ini?? sakit terlalu sakit.. sedangkan aku tahu semua ni salah tp aku x mampu utk menipu diri aku sendiri.. aku x mampu utk melupai dye itu yg lebih SAKIT!!


No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.