Tuesday 19 July 2011

pengalaman terindah ^^

arini class drive aku yg kedua... cekgu fendi dtg mik aku kt umah... tepat kol 10.15 dye sampai depan umah aku... tibe2 aku tgok dye tuka seat blah passenger!

aku : errr, saya yg drive ke?
cekgu : yes! (muka siyes)
aku : haa, bru 2nd class ni cekgu?
cekgu : xpe, kitorg mmg suke wat kejutan cmni.
aku : ???  (ya ALLAH, bia betol cekgu nie,  2nd clas dh suh bwk on the road  T_T)

sebelum gie driving class... :|
aku pon drive la dgn nevesnye... hahahaha... alhamdulillah, pengawalan clutch aku smakin stabil tp bkn bmakna smakin baik... cume de sdikit la lupe sane sini... xseteruk aritu smpai aku rasa down sgt... yg paling bestnye, aku dh dpt kuasai 3 PENJURU arini!! yeay! alhamdullillah.... cume aku kene biasekn   "DILARANG BERHENTI"  semasa membuat pusingan 3 PENJURU.. (^_-)V


cekgu : Ok, jam dh pkol 12.00 , so stakat ni class kite arini... so far ok cume pngawal clutch awk je yg      blom cekap lg... len2 ok... next week class kite blaja on the road plak k...
aku : ok ^^ .. kite nk opis dlu ke?
cekgu : x . kite terus ke saujana utama.
aku : ( dgn semangat nk bkak seat belt la nk tuka ngn cekgu)
cekgu : eh, awk nk g mne ni?
aku : errr, nape? saye ke yg kene drive blk?
cekgu : yela, awak la... 
aku : ??? (skali lagi ^.^  kali ni best sbb ikut jln blakang... kete x byk time2 cmni  ;p)


muka dah nak balik umah..hahaha

No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.