Monday 26 August 2013

++ Masih bermimpi (^.^)++

Sampai saat nie,  aku masih tak percaya yang aku ni dh jadi Tunangan orang.. macam mimpi je aku rasa.. Alhamdulillah Ya Allah kerana kau hadiahkan ku kebahagiaan baru setelah kau rampas kebahgiaan ku 6 tahun yang lalu... mungkin dah tertulis jodoh aku dengan tunang aku yg sekarang... betol kata org.. "Allah menghilangkan matahari kerana ingin menghadiahkan pelangi yg indah".  Alhamdulillah aku bahagia sgt skg nie.. gaduh2 manja tu adat la dalam sesebuah relationship... darah manis la kata kan.. hihihi ;D...  mane ade pantai yg x dilanda ombak.. ni kan pulak hati manusia... yang penting salah sorang kene la tolak ansur... beralah bukan bermakna takot ataupon kalah tapi demi kebahgiaan untuk jangka masa yang panjang... berlaku curang jauh sekali... mintak dijauhi la semua tu... bukan aku takot dia yg curang sbb aku kenal dia mcm mane org nye... yg dirisaukan ni aku la... hati perempuan kan mudah terusik... bergaduh kang de plak yg cuba nk jadi hero dh cair... but, alhamdulillah... So far aku xpnah la nk buat perangai lagi... Tu semua crita lame.. Di awal2 perkenalan kami.. Byk kali gak ar kantoi ngn incik tunang.. ahaks... :P .. Smoga Allah sentiasa pelihara hubungan kami... Jauhkan kami dari segala malapetaka... Hope everything run smoothly until the day~


~I'M TAKEN~

No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.