Monday 2 September 2013

Bekas Hantaran D.I.Y

assalammualaikum... arini aku nk share sikit ke'excited'an mama aku menjelang wedding aku nanti... walaupon skarang ni baru bulan Sept, means I still have 3 months to go.. mama dah siap dah design bekas hantaran aku n incik tunang.. tue pon mama volunteer nak buatkan utk dia sebab pkir nanti susah lak adik dia nak bawak menda alah tu jauh2... takot dlm pnjalanan nti bunga2 tercabut lak... ehehe...  aku lak yang tibe2 jadi excited x sabar nk tggu kendurinya memandangkan brg2 semua dh siap... hahaha (mereyam).. Jom kite view sikit gambar2 yg aku santapkan.. ^.^

1. yang nie bekas hantaran dari pihak lelaki untuk aku.. hasil mama.. wlwpon nmpak simple tp incik tunang sgt...sgt...sgt...sgt  menyukainya... 

 2. tengok tue... tekunnye dia... kusyuk duk wat menda alah ni sampai customer masuk kedai pon x perasan... hahaha  :P


3. ha, tengok... nenek pon ade skali tau... geram jek tgok bekas hantaran yg dh siap bertingkat2 tue... dia siap puji lagi smbil keluar cite2 lame dlu... katanye pakngah, paklang, n paksu aku kawin dlu semua hantaran mama yg buat... untungnya turn aku dapat merasa mama yg buat semua tu... turn adik2 ku yg lain msti xde chance lagi dh... time tu tgn mama pon dh gegel2 dh...  :)



4. nie pulak bunga telur yg di D.I.Y oleh mama... aritu de promosi kat nilai.. beli 4 kotak rm100.. tp simple sgt... xde renda2 n lace tu... mama, bese la... pada dia nmpak x sempurna jek... last2 dia suh aku p cari manik n reben.. terus la jadi cm kat bawah nie...


Sure korang heran kan... kenapa lah semua gambar ni xde kaler... ehehe... saje je nak wat suprise... Ok la, nanti kita hapdet lagi ye... Daa~~ 

No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.