Tuesday 16 November 2010

berani kau ckp cm 2 kt mak aku???!!!!





eh..eh silap expression lak...


x marah la....

sbenarnye i'm a bit proud of his braveness..

smalam masa g mkn mama de tunjuk 1 msej yg sgt menarik..

aku pun capai enset mama..

rupanya my 'gula ati' yg send mesej...

bedebob!! bkn aku jatuh kusi.. hihihi...

tp jantung aku meletop jap... ahaha...

my 'gula ati' text kt mama dan text 2 bbunyi begini

"saya x boleh idop tanpa ada :( "

so sweet :) la my bucuk2 ni...

tp, seyes ly aku mmg x sangka la yg dye brani 2lis mesej cm 2 kt mama aku..

aku smakin yakin yg dye benar2 ikhlas utk aku...

aku smakin yakin dye lh laki yg akan melindungi aku smpai akhir nyawa aku..


wlwpon diri dye sdri pn x terlindung lg... ehehhe...

mmg benar lh kata pepatah


"ALLAH sengaja menghilang kan pelangi yg sementara utk


menghadiahkn kite matahari yg kekal slamaye..


hahaha, cm slah jek ayat aku ni... ;p

tp ape2 pon aku teramat bsyukur krana ALLAH memberikn aku

kebahgiaan yg hakiki... dan aku x sabar menanti

hari yg bakal menyatukn kami berdua...

aku x kesah skiranya ada pihak yg bakal mengutuk aku krana bakal suami aku

x kaya x pndai x ensem cm dorg...

tp dye tetap 'sempurna' pd pandangan aku...

hanya aku dan kuarga aku kenal dye org yg cmne...

keikhlasan hati lebih berharga dr harta,rupa,pendidikan org lain...

kami sentiasa berdoa meminta petunjuk hidayah dr ALLAH...

dye slalu doakn aku stiap mse x kira aku sehat atau sakit..

dye bgitu mnyayangi aku lbih dr nyawa dye sdri..

tp syg nye aku x mampu tnjuk sume ksih syg aku pd dye... bkn bmaksud aku

x syg atau cinta pd dye... aku cume takot kisah lame aku brulang lg...

biar lh aku simpan 2 sume slpas aku bergelar isteri mu...

aku sedikit pn x pnah rse mnyesal dipertemukn dgn kau...

aku x ingin kehilangan dirimu

sesungguhnya aku terlalu menyintaimu seikhlas ati ku...











No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.