Monday 15 November 2010



of coz i will answer "Yes I do"

ahaaahaha....but in my dream lol...

i dun wanna b so hurry in marriage..

bkn pe juz xnk silap lgkah lor....

melangkah ke alam pkahwinan bkn lh semudah yg d sangka2...

dye ajak aku nikah ujung tahun depan..

mmg aku hepi sgt dgr tp aku lom sedia...

wit simpanan aku 1sen pn xde...

ngn stdy pn lom abes lg, nxt year bru nk bis...

mulanye dye cm xhepi lh bile aku mintak tangguh dulu niat 2..

pastu aku ckp xpe, kite tunang dulu ujung tahun depan..

at least sempat lh kite kumpul wit..

mujur lh dye bersetuju..dye kate nti nk bincg ngn mama dulu...



waa!!! X SABARNYA rase~~ :)



~~saat cincin di sarungkn ke jari manis ku~~





No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.