Tuesday 30 November 2010

:: genap sudaahhh ::

29/09/2010
arini dh 29/11/2010 maka dh cukup 2 bulan kami berjauhan.... aku rindu yg teramat rindu... sejak kitorg kapel, xpnah lame cmni kitorg x jumpe...paling lame pun 3 mggu je kot x jumpe.... x saba rasanye nk jumpe dye... x sabar rasanya nk cukop wit utk g kt dye, jumpe dye, tgk keadaan dye.... nnty jumpe dye aku nk plok dye puas2....(wek3 gatai) ;p .... jekesnye tgk kapel len dating, jln pegang tgn, mkn suap2... ahahhaha.... rindu kot... dlu tyme dating2, law ngah mamam kompom dye suap aku mam... even bile aku nga tgk cte psal kapel2 ni, bile tang adegan yg mnyentuh prasaan, kompom airmata aku meleleh..... tingat dowh kt yde... bile la agaknye nk dpt jumpe dye... ya allah, ketahuilah bhwa jiwa sedang merintih kerinduan!!!!!!!!
당신을 사랑합니다
 i luv u



네 심장은 내거야
ur heart are mine
난 당신이 그리워요
i miz u

No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.