Monday 13 December 2010

jantungnye dirobek-robek


Ya ALLAH Ya Tuhanku....
aku bermohon agar pembedahan adik ku berjalan dgn lancar dan berjaya esok...
jantung adikku bermasalah, saluran darahnye sempit...
adik aku terlalu kecik utk menerima penyakit spt itu...
kenapa bukan aku????
kalau dilihat2 adikku x menampakkn langsung tanda2 sakit...
dye seorang yg periang, ceria, mcm bdak2 yg xde pyakit...

masa ni mama nga suap dye mkn lunch 

say CHEESE =)

IJN's pillow

masih kah kami dapat melihat SENYUMAN nye yg begini???

aku agak kalau dak len yg de skit jantung ni kompom letih dh pas lari2, tp adik aku kuat smgat dye...
mak aku cerita dlu ms lahir jantung adik aku berlubang...tp doc kate de hrapan utk tertutup balik...
alhamdulillah sbb lubang jantung 2 tertutup smula...tp len plak yg menimpa dye....
saluran darah dye menjadi sempit...aku ni x pndai sgt istilah sains tp ikut pd kata mama aku, antara 2 saluran darah adik aku 2 de timbul 1 'jambatan' (lbih kurg cm bentuk klcc ar)....


doc kate 'jambatan' 2 perlu dihapuskan....
bulan 6 aritu spatutnye dh dibedah tp doc kate lom sesuai lg utk di operate... msih de lg kemusykilan dan terpaksa di postpone ke bln 12...

bru2 ni adk aku dimasukkn smula ke IJN (institute jantung negara)... wt x-ray skali lg dan didapati 1 lg msalh baru yg timbul... doc kate terdapat tisu2 rosak yg berada di keliling dinding jantung dan perlu dibersihkan....
dan yg paling x sanggop aku dgr mama kate doc akan mengeluarkan jantung adik aku utk mencuci nye dan akan digantikan dgn jantung 'mesin'..... Ya ALLAH , seramnye aku dengar... perlu ke adikku yg sekecil itu menerima semua ini????

sok pg2 adik aku ditolak masok ke icu.....
aku harap dye kuatkan semangat dye utk menjalani pembedahan tersebut...
AKU MINTAK KORG SUME DOAKAN AGAR OPERATION 2 SUCCESS

......AMIN.....

No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.