Monday 27 December 2010

selamat sudaaaa........

ni lah sahabatku sejak dr kecik lagi....namanya harfiza musa... kitorg pggil dye epin....kitorg sebaya tp ak xpnah skalipn sama skolah ngn dye......kitorg mule terpisah sementara ms aku form 4 & form 5... sbb aku skolah kt penang.... tp bila ak lik KL, dye la org 1st aku jmpe slpas fmly sndri.... cantik dye skrg.... dulu dye x cntek pn cmni.... cm tomboy jek.... wambut pendek siap krinting agy.... tebal lagi 2... hahahhah..... jgn marah ek beb... saje dh lame x guraw....pas bis skola ak pn bpindah ngn fmly aku.... sejak tu aku dh x bjumpa ngn dye.....last aku jmpe dye ms arwah atok aku meninggal....pas 2 smpai la skg ni x jmpe dye lg.... dh dekat 4 thun x jumpe dye.... padahal msg2 de je kt KL ni.... actually aku segan nk jumpe dye.... dye dh cntik skrg ni.....takot dye malu ngaku aku kawan depan teman2 dye yg len.... mgkin dye x pkir cm 2... cuma prasaan aku..... aku malu.... huhhuhhhu.... pe2 pun, ak hepi coz dye dh berjaya stage 1....dh slamat menjadi tunangan org... tp aku x dpt pn g sbb de urusan...  nikah nti jgn lupa jemput aku beb..... aku mesti g punye... (hahhaah, wat muka x malu plak....)   ;P... nk tgok tunang dye? jap aku uplod....


tadaaaaa

eh, silapppp   ;P... ni abang dye la.....



jeng jeng jeng


ni lah abe ajim tersayang.... ore panta timur jugok... samo hok kawe jah....
hahahaha, xpe nty tiap kali raya kite lik sesame ek....


haiiiiishhh!!   bila agaknye tibe masa aku ni.....   

2 comments:

  1. cantek nye..
    hantaran n org nye jgk..
    hope die kekal hingga ke jinjang pelamin..

    ReplyDelete
  2. 2la psal... cntekkn dye...
    aminnn... sama2 la kita doakn kbhgiaan dye.... :)

    ReplyDelete

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.