Thursday 2 December 2010

??wat bek d balas dgn penipuan??

baru aty rase nk hepi tp dlm duk hepi 2 tetap de rase yg x kene.... tbe2 aku dpt tahu something...aku kesal kerana orang yg paling aku percaya sanggop tipu aku utk kepentingan dirinya sendiri...but y??? what have i done 2 dat person??? lama aku berpikir sendiri....aku layan dye slama ni dengan bek tp penipuan yg aku dapat...memang aku kesal sangat...mulai saat ni aku dh xnak percaya sesapa lagi.... org slalu kata 'wat bek d balas bek' .... tp, zaman skg peribahasa 2 dh bercanggah sama skali.... aku tramat2 kecewa dgn org 2....


No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.