Monday 27 June 2011

broken-hearted =(

aku tau kau terlalu menyayangi aku... malah aku terlalu bersyukur kerna kau benar-benar menyayangi aku... tp jangan lah sampai kau mengesyaki aku curang terhadap kau... tak pernah langsung terlintas di hati ini utk menduakan kau... kerna aku lebih mengerti prasaan dicurangi... aku dan 'SI DIA'cume KAWAN... tak lebih dari tue... dan x akan lebih dr tue... dari dulu dah aku katakan, DIA hanya masa silam ku dan x akan menjadi masa depan ku... tapi kau xnak mengerti dan memahami aku... aku buntu bagaimana lagi harus aku yakin kan kau yang aku dan DIA tiada apa2 hubungan.... kau benar-benar dah mengguris hati ku... aku perlu kan masa dan ruang untuk pulihkan kelukaan ni... luka di tangan bisa sembuh tapi luka di hati mengambil masa utk sembuh semula... secara jujur ku akui bahwa sedikit demi sedikit perasaan cinta ku terhadap kau dah semakin pudar.... itu semua kerna kau tidak mempercayai aku lagi... hati aku benar-benar terguris.... padaku sekiranya kau tiada lagi kepercayaan pada aku, untuk apa lagi kite teruskan hubungan ini... kau fikirlah sebaik2nya... aku berikan kau masa dan ruang utk fikirkan mana yg terbaik utk hubungan kita...




* apa lagi yang harus aku lakukan supaya dye lebih mempercayai aku?? kongsilah nasihat dan pandangan korang.... aku benar2 buntu........ 

No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.