Thursday 16 June 2011

naseb baek..... kalau X...................................

tepat jam 12.00 mlm tadi, 16hb  kitorg punye tarikh anniversary yg ke 1 tahun 10bulan... cukop 2 bulan lagi genap lah perkenalan kitorg 2 tahun.. dlm 2 tahun nie rasa cm dh bertahun2 kitorg bersama.... rase cm lame jek.... padahal 2 tahun pon lum ckop agy.... hurmmm.... DAN..., seb baek dye x lupe wish kat aku, kalau x tadi memang aku akan merajuk seperti selalunya... mungkin pada korg ni benda kecik tp tidak bagi aku... mengingati tarikh2 cm ni la paling penting dan aku xnak dye pandang remeh jek... aku memang paling x suke dye lupe tarikh cmni... sedangkn tiap2 bulan kitorg wajib wish, bukan pe, cube bayangkn kalau bende sekecik cm nie pn dye xle ingat, kalau kene kat korg, korg x rase sedih ke??? takyah tipu ar... even BF korunk lmbat balas mesej pn korunk dh melenting nie kn pulak mngingati tarikh2 penting dlm hubungan korg...

pe2 pon yg berlaku antara kami, hanya kami yg paham... wlw pe pn yg terjadi, cinta ku padanya xpnah padam... adat ar kalau pompuan merajuk... bukan pe, nak perhatian lebih...  ;P

to my LOVE ,  HAPPY ANNIVERSARY.... nothings gonna change my love for u......

No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.