Thursday 30 June 2011

kerasnye haty kau!!!

"dan bila esok, kitakn bertemu kembali....."

hmmm, mesej ar tue...

si dia : syg marahkan abg lg ker?
aku :  x balas...
si dia : syggggggg....
aku : wat xtaw...
si dia : dah2 ar tue syg.... abg mintak maaf... abg janji x akan wt lg.... syg jgn la mrahkn abg lg ek...
aku : hmmmm,,,


begitu sukar untuk aku memaafkn dye... aku pon xtaw kenapa aty aku begitu keras kali ini... walaupon dh byk kali terjadi sblom nie.... tapi kali nie hati aku benar2 terguris dgn sikapnye...sikap CEMBURU yg x tentu pasalnye tue.... dh byk kali jd bnde cmnie... dan sebanyak tue gak la aku dh bgtaw dye.... hati aku x akan brubah wlw ape pon berlaku... tp dye trus mngesyaki aku... aku dh buntu... xtaw bgaimana lg utk aku terangkan padanye... pengalaman cinta ku dulu dah byk mngajar aku erti sebuah perhubungan.... dah terlalu byk airmata yg aku alirkn untuk "si dia" suatu ketika dulu.... kini, tiada lg airmata yg harus ku alirkn utk insan yg bergelar kekasih.... itu nasihat mama yg ku ikat kemas sehingga ke hari ini... airmata sepatutnye di alirkn sewaktu selesai akad nikah dilafazkn oleh insan yg bergelar suami kau nanti..... bukan untuk dibazirkan pada sesuatu yg belum pasti utk kite... insyaALLAH ma, saye x akan lupe nasihat mama tue.....

No comments:

Post a Comment

❤ feel free to be my pleasure follower ❤
❤ jangan le memalu nak komen entry kite ^.^ ❤
❤ tengQ sbab sudi luangkan masa baca entry kite ❤

Note: only a member of this blog may post a comment.